Zwembadtraining Noritsu groot succes

Op zaterdag 27 januari organiseerde Karateclub Noritsu een zwembadtraining voor haar leden bij sporthotel Bruurs te Baarle-Nassau. Meer dan 20 leden schreven zich in voor de wel erg natte karateles.

De les begon met een opwarming van Senpai Joost, hierbij moesten er met gewichten allerlei oefeningen worden gedaan in het zwembad. Vervolgens was het Sensei Pascal die een technische les verzorgde.

Na de technische training werd de gevechtstraining gegeven door Senpai Bart. Sensei Jan sloot de training af met een leuk spel en met een wedstrijdje ‘spetteren en soppen’ tussen de aanwezige Dan- en Kyu-graden.

Nadat alle leden zich hadden opgefrist werden ze beloond met frietjes met een snack, een lekkere afsluiter van een erg geslaagd uitje.