Succesvol toernooi Joran en NKA kwartaaltraining

Zaterdag 25 november stonden de NKA kwartaaltraining en het Katsu Gala op het programma voor enkele leden van Noritsu. Niet alleen de training was een groot succes, ook de drie prijzen die Joran wist te bemachtigen maakten het wel een zeer bijzondere dag.

Joran 3x op het podium

Joran van der Loo had na z’n verliespartij op het wereldkampioenschap op het laatste moment besloten om deel te nemen aan het Katsu Gala in Winsum. Hij reisde naar het hoge noorden voor een matchmaking tegen Stijn Vonk van sportschool Kihon. Deze partij werd voortijdig beëindigd met een Ippon. Joran was ondertussen ook gevraagd om nog een extra partij te vechten en daar zei hij geen nee tegen. Ook deze partij tegen de ervaren Chris van Helden van Budokai Senshi werd gewonnen door Joran. Als kers op de taart kreeg hij aan het eind van de avond ook nog de beker voor de spiritprijs overhandigd door de organisatie. Een super prestatie waar we als club erg trots op zijn!

Iedereen kwam aan z’n trekken op NKA kwartaaltraining

Pascal, Jan, Bart, Joost, Huub en Max namen zaterdag aan de kwartaaltraining van de Nederlandse karatebond deel. Men kon kiezen uit Kata of Kumite training, daarnaast was er de kans voor diegene die komende zomer op examen wil voor een hoge graad (1e Kyu en hoger) om een examentraining te volgen. Buiten deze leerzame lessen was het ook een gezellig samenzijn met vele oude bekenden en sportievelingen die allemaal dezelfde passie hebben.