Senpai Jan 25 jaar lid van Karateclub Noritsu

Tijdens een speech gedurende het Clubkampioenschap kumite werd de karate-carrière van Senpai Jan beschreven. De Baarlenaar is in 1993 als 11-jarige begonnen met het beoefenen van het Kyokushin Karate. Vanaf de eerste jaren heeft hij veel aan jeugdwedstrijden deelgenomen in Nederland en België, vaak met een goed resultaat. Later is deze lijst met tientallen wedstrijden, waaronder Nederlandse, Europese en zelfs Wereld kampioenschappen. En Jan is hierbij vaak in de prijzen gevallen, een knappe prestatie waar de club erg trots op is!

Maar ook als leraar en secretaris heeft Senpai Jan zijn sporen verdiend. Jan werd namens de club bedankt voor zijn jarenlange en tomeloze inzet voor de club, op naar de volgende 25 jaar!

Het jubileum werd gevierd met wat lekkers, daarnaast werd Senpai Jan in het zonnetje gezet met diverse cadeaus.