Savannah op het podium in Zoetermeer

Zaterdag 13 april vond in Zoetermeer 'The Day of the Youth and Beginners' plaats, een leuk karate toernooi voor jong en oud. Drie leden van Karateclub Noritsu waren aanwezig waarvan er een op het podium is geëindigd.

Het was een drukke bedoeling in de Zoetermeerse sporthal; 330 karateka’s waren naar Zuid-Holland afgereisd voor dit welbekende toernooi. Zo waren er deelnemers uit Nederland, België en Duitsland.  Vanuit Karateclub Noritsu waren er 3 deelnemers , 4 scheidsrechters, 2 coaches en een aantal enthousiaste supporters (zelfs met spandoek) naar het toernooi afgereisd, een mooie opkomst dus.

Hoewel alle leden hun uiterste best deden is niet iedereen op het podium geëindigd. Hugo, Philip en Savannah hebben in het verleden al vaker op het podium gestaan bij dit toernooi, maar dit jaar bleken de tegenstanders erg lastig om te verslaan.

Ondanks de goede partijen wisten Hugo en Philip geen beker te winnen, Savannah ging aan de haal met een derde plek.

Ondanks dit niet de gewenste resultaten waren hebben de deelnemers een goede les geleerd en is er een plan gesmeed voor toekomstige toernooien. Dat belooft wat…