Noritsu op het podium in Londen en Oude Tonge

Zaterdag 1 oktober was het een drukke, maar vooral succesvolle dag voor Karateclub Noritsu. Terwijl Indy heeft gevochten op een van de meest prestigieuze Europese toernooien: de British Open, waren er ook enkele leden aanwezig op de Yujin Cup in het Zeeuwse Oude Tonge.

Na maanden van voorbereidingen was het eindelijk zo ver: Indy Kooijman kon deelnemen aan de British Open. Haar eerste twee partijen wist Indy overtuigend te winnen, de halve finale verloor ze helaas van wereldkampioene Valence Bickel. Indy heeft een topprestatie geleverd die werd beloond met de beker voor de derde plaats.

Maar ook bij de Yujin Cup waren er successen. Philip van Rooij en Max Huvermann eindigen op een tweede plek, Arnaud Nooyens en Hugo van Rooij gingen naar huis met de beker voor de derde plaats.

Maar niet alleen lof voor de deelnemers, ook de scheidsrechters verdienen een applaus. Senpai Bart draaide me op de British Open en Senpai Hilde wist bij de Yujin Cup de beker voor 'beste scheidsrechter' te bemachtigen.

Gefeliciteerd aan iedereen namens de club!