Leden Noritsu leven zich uit tijdens actief uitstapje

Zaterdag 2 september vond het jaarlijks terugkerende uitstapje voor de leden van groep 2 (14 jaar en ouder) van Karateclub Noritsu plaats. De sportieve dag bij ‘Adventure and Thrill’ bij Aquabest en de aansluitende BBQ zullen niet snel worden vergeten!

Om 10.45 uur verzamelden de karateka’s bij sporthal De Uilenpoort te Baarle-Nassau van waaruit men vervolgens gezamenlijk naar Best reed.

Er stonden diverse activiteiten op het programma: boogschieten, een touwparcours, mountainbikerace, brandcardrace, vlotbouwen en kano varen. Actie genoeg dus voor de groep karateka’s die in tweeën was gedeeld en de uitdaging met elkaar aangingen. Het ging er niet altijd even sportief aan toe, maar lol was er zeker. Ook dit uitje werd het hinderen van elkaar, iets waar sommige leden erg goed in bleken te zijn, meerdere keren toegepast!

Vanaf 18.00 uur werd er een barbecue georganiseerd voor de leden en de partners bij Sensei Jan thuis. Er werd nog nagepraat over de leuke dag terwijl de stukken vlees als warme broodjes over de barbecue vlogen! Ook werden de examenkandidaten van afgelopen zomerkamp nog in het zonnetje gezet.