Leden Noritsu leven zich uit tijdens actief uitstapje

Zaterdag 23 juni vond het jaarlijks terugkerende uitstapje van Karateclub Noritsu plaats. Eerder in de maand hadden de jeugdleden zich al uitgeleefd bij De Lilse Bergen, nu waren de volwassen leden aan de beurt. De sportieve dag bij ‘Adventure and Thrill’ bij Aquabest en de aansluitende BBQ zullen niet snel worden vergeten!

Om 11.30 uur verzamelden 13 karateka’s zich bij sporthal De Uilenpoort te Baarle-Nassau waar men vervolgens gezamenlijk naar Best reed.

Er stonden diverse activiteiten op het programma: gezamenlijk in 1 broek een parcours afleggen, een kruiwagenrace, snelheidsrace met een loodzware ton, hindernisbaan, touwenparcours en een stormbaan. Actie genoeg dus voor de groep karateka’s die in tweeën was gedeeld en de uitdaging met elkaar aangingen. Het ging er niet altijd even sportief aan toe, maar lol was er zeker. Zo konden we genieten van Joost Kimenai die tijdens het touwenparcours, boven een groene plas water, zijn evenwicht niet kon bewaren en een flinke plons maakte. Of het hinderen van elkaar, iets waar sommige leden erg goed in bleken te zijn, werd meerdere keren toegepast. Maar het meest merkwaardige was wel dat het team van Sensei Pascal voor het eerst in de geschiedenis van de jaarlijkse uitstapjes wist te winnen, een unicum!

Ook ’s avonds werd er flink gelachen tijdens de BBQ bij Sensei Pascal thuis. Er werd nog nagepraat over de leuke dag terwijl de stukken vlees als warme broodjes over de barbecue vlogen!

Herexamen

Maandag 25 juni was het herexamen gepland voor drie leden. Joep van Beijsterveldt, Emma Segers en Bo van Engelen zijn allemaal geslaagd, gefeliciteerd!

5 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

CONTACT

Wil je in contact komen met Noritsu? Contacteer ons via onderstaande gegevens.

KC.NORITSU@GMAIL.COM
  • Facebook - Black Circle