Leden vermaken zich tijdens jeugduitje

Het was lang geleden dat de Baarlese karatevereniging een evenement had georganiseerd, maar zaterdag 4 september was het eindelijk zo ver!

Dit jaar geen evenement bij een externe locatie, maar in een wei in Ulicoten. En de jeugdleden bleken niet meer nodig te hebben dan wat ruimte, een springkasteel en elkaar…

Er stonden diverse spellen op de planning: zaklopen, elkaar blind begeleiden door een parcours, elkaar scheren met een lepel, waterflessen vullen met sponzen terwijl je door een springkasteel heen moest en eieren gooien zonder ze kapot te laten vallen. Dit laatste spel bleek nog het lastigste onderdeel aangezien de 18 jeugdleden elkaar vervolgens enthousiast met eieren gingen bekogelen, geen enkel ei heeft de middag overleefd.

De spelletjesmiddag werd afgesloten met frites en een snack, om 17.00 uur werden de kinderen moe, voldaan en met een volle maag weer opgehaald.