Drukke dagen voor Noritsu

Baarlese karateclub op podium in Zoetermeer

Zaterdag 11 juni vond in Zoetermeer 'The Day of the Youth and Beginners' plaats, een leuk kumite toernooi voor jong en oud. Daarnaast gaven enkele leraren een demo tijdens de sportdag van basisschool De Vlinder op maandag 13 juni.

Het was vanwege Corona weer enkele jaren geleden dat het jaarlijks terugkerende toernooi in Zoetermeer plaatsvond. Er waren 5 deelnemers, 5 scheidsrechters en 2 coaches naar het toernooi afgereisd, een mooie opkomst dus.

Uitslagen: Hugo van Rooij – 2e plaats Philip van Rooij – 3e plaats Arnaud Nooyens – 4e plaats Savannah Hermans – 4e plaats Jody Slockers – 4e plaats Gefeliciteerd met de resultaten. Ondanks niet iedereen op het podium is geëindigd heeft iedereen z’n mannetje gestaan. Twee dagen later gingen enkele leraren niet de tatami op, maar de grasmat om ongeveer 120 leerlingen van basisschool De Vlinder uit Baarle-Hertog kennis te laten maken met Kyokushin karate. Erg leuk om de gemotiveerde kinderen bezig te zien.