NORITSU CUP

Osu Shihans, Senseis, Senpais en sportschoolhouders,

Wij hebben helaas moeten besluiten om de Noritsu Cup 2023 niet door te laten gaan op 23 december. In tegenstelling tot voorgaande edities is er (te) weinig animo zo net voor Kerst. De teller staat nu net op de helft van het normale aantal deelnemers en uit een inventarisatie bij de clubs die nog niet hebben ingeschreven, blijkt dat er ook niet veel deelnemers meer bij komen. Daardoor is het financieel niet haalbaar om door te laten gaan. We hadden wel verwacht dat er wat minder animo zou zijn rond deze datum, maar zoveel minder verrast ons ook. Doordat we dit jaar moesten uitwijken naar een andere locatie, was 23 december helaas de enige mogelijkheid.

We gaan kijken of we de Noritsu Cup wellicht begin 2024 nog kunnen organiseren maar dat is mede afhankelijk van de accommodatie en ook willen we andere toernooien niet in de weg zitten. Zodra hier meer over bekend is, wordt dat gecommuniceerd met jullie.

Excuses voor het ongemak en hopelijk jullie begrip hier voor.

Met vriendelijke groet,

Sensei Pascal van Roozendaal