Karateclub Noritsu kijkt terug op succesvol Nederlands kampioenschap

De Noritsu Cup vond dit jaar plaats op zondag 4 december te Gilze. De laatste editie werd in 2019 georganiseerd, het was na enkele jaren van COVID-19 dus weer de hoogste tijd voor dit succesvolle toernooi. Een succes voor de organisatie, maar zeker ook voor de deelnemers. De 9 deelnemende karateka’s van Karateclub Noritsu gingen namelijk bijna allemaal met een welverdiende beker terug naar huis.

Deze editie van de Noritsu Cup waren er meer 200 inschrijvingen van tientallen verschillende sportscholen uit Nederland en België. De karateka’s jonger dan 18 jaar werden ingedeeld in 35 jeugdpoules, de volwassen waren ingedeeld in diverse beginners en U21 klassen.

Van deze grote groep karateka’s waren er 9 van het ‘thuisfront’ die de naam van de club hoog moesten houden, en dit is uitermate goed gelukt!

De gebroeders Philip en Hugo wisten een eerste plaats te behalen, Savannah ging met de beker voor de tweede plek naar huis en Ravi, Malik, Tim en Max behaalden een derde plaats. Arnaud en Damin behaalden helaas geen podiumplaats. Allemaal hebben ze hun beste beentje voortgezet, iets om trots op te zijn.

Bedankt!

We willen hierbij graag al onze sponsors bedanken voor het mogelijk maken van deze fantastische dag. De sponsors van de Noritsu Cup 2022 waren Arno van der Loo plankenvloeren en parket, Budoshop Teejoos en Amadys.

Ook willen we de E.H.B.O.-vereniging, sporthal ‘Achter de Tuintjes’, alle vrijwilligers, scheidsrechters, deelnemers, coaches en toeschouwers bedanken voor het mogelijk maken van het evenement.