De clubkampioenen van Noritsu zijn bekend

Maandag 13 maart vond het Clubkampioenschap Kumite plaats. Vele karateka’s deden mee aan het toernooi, waarbij men in verschillende poules streed om de felbegeerde titel van ‘Clubkampioen Kumite’. Iedereen heeft zijn uiterste best gedaan, het was voor de vele deelnemers, toeschouwers, scheidsrechters en coaches dan ook een zeer geslaagde avond.

Het toernooi vond plaats in sporthal De Uilenpoort te Baarle-Nassau. Vanaf 19.00 uur streden de karateka’s tegen elkaar in rondes van 1,5 minuut.

De winnaars van de verschillende poules zijn Anthony, Philip, Tim en Max. Naast de bekers voor de Clubkampioenen werden ook twee spiritprijzen uitgedeeld. Deze gingen naar Lienne en Maliek.

Karateclub Noritsu kan terugkijken op een geslaagd Clubkampioenschap, iets wat we volgend jaar zeker weer opnieuw zullen organiseren.