MEER OVER NORITSU

Karateclub Noritsu is een karatevereniging die al ruim 40 jaar bestaat. We zijn aangesloten bij de Nederlandse Karate Associatie (NKA) die weer is aangesloten bij de International Federation of Karate (IFK). Dit betekent dat we lid zijn van een officiële bond en deelnemen aan bondsevenementen, zoals wedstrijden, seminars, zomerkampen en ons ook houden aan de regels en richtlijnen van deze bond.

Leraren Noritsu.jpg

Locatie

De locatie waar de lessen worden verzorgd is sporthal de Uilenpoort te Baarle-Nassau, deze sporthal begeeft zich naast basisschool 'De Akkerwinde'. Het adres is Schoolstraat 12, 5111 XP te Baarle-Nassau, je kunt je route hieronder plannen via Google Maps.

Trainingstijden

Maandag:

• Jeugd: 19.00 - 20.00 uur

• Volwassenen: 20.00 - 21.00 uur

Vrijdag:

• Jeugd & volwassenen: 19.00 - 20.00 uur. Voor volwassenen en voor specifieke doeleinden, zoals examens of wedstrijden, is het mogelijk om door te trainen tot 20.30 uur.

Kennismakingslessen

Iedereen (vanaf 7 jaar) die een keer karate wil proberen, kan bij ons twee keer meetrainen zonder verplichtingen. Deze twee lessen zijn vanzelfsprekend gratis en hieraan kun je deelnemen in normale sportkleding.

Kosten

Voor de trainingen van Karateclub Noritsu wordt de volgende contributie gerekend:
1. Voor leden tot 18 jaar, 1 training per week: € 11,- per maand.
2. Voor leden tot 18 jaar, 2 trainingen per week: € 16,- per maand.
3. Voor leden vanaf 18 jaar, 1 training per week: € 14,- per maand.
4. Voor leden vanaf 18 jaar, 2 trainingen per week: € 18,- per maand.

Gezinsleden krijgen daarnaast nog een aantrekkelijke korting! De korting voor het 2e, 3e, etc. gezinslid bedraagt € 2,- per maand.